سئوال اول

آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای انجام خدمات مورد درخواست ارائه شد ؟


سئوال دوم

آیا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است ؟


سئوال سوم

نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه است ؟



سئوال چهارم

سئوال پنجم

کدام واحد کمترین همکاری و برخورد نامناسب را با شما داشته اند ؟






لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای اصلاح امور به آدرس زیر ایمیل کنید : 

a.khalilpour@niopdc.ir

یا با سامانه شکایات مردمی تماس بگیرید :

تلفن گویای منطقه ساری  ۳۳۲۷۰۱۴۰ - ۰۱۱

واحد ارتباطات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ۰۹۶۲۷